2013年9月15日 星期日

薑蔥涼拌魚皮

材料:
新鮮魚皮半斤
薑、蔥、莞茜適量

做法:
1. 新鮮魚皮切條,薑、蔥、莞茜切絲
2. 煲滾滾水,將魚皮放入,十秒後熄火,再隔水雪凍備用
3. 薑、蔥、莞茜拌勻,放少許鹽
4. 燒熱滾油,然後淋往薑蔥、莞茜
5. 將所有材料拌勻即成

Ps.魚皮不能煮得過火,否則質感過硬

呢個係我第一篇嘅blog,希望可以分享下少少煮野心得,當然,同大廚比,我呢啲簡直係班門弄斧啦!

點解呢個blog叫“好老婆晚餐”,因為我係好老婆囉,哈哈哈……

7 則留言:

  1. 我在元朗大橋街市買的,其他街市都見過,另外大型凍肉舖都會有(門口一兜兜咁賣)

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 2人份量大約買幾多 ? 我無見到魚檔有得賣 ... 係咪相熟先留比你 ? 要唔要同佢預留 ?

    回覆刪除
  4. 唔係架,我唔識魚檔架,另外我早幾日喺大埔街市凍肉舖都見到,我兩個人食,買左$10

    回覆刪除
  5. 唔係架,我唔識魚檔架,另外我早幾日喺大埔街市凍肉舖都見到,我兩個人食,買左$10

    回覆刪除
  6. 魚皮是否已浸發好的, 可以自己發嗎?

    回覆刪除